Jobba extra som kundtjänstmedarbetare kundsupport - kontor/distans

Publiceringsdatum: 2024-10-16

Söker du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik-sektorn? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Meet a Group international AB. Meet a Group international AB söker någon som vill arbeta deltid under tills vidare. Kanske är det du?

Att bo i närheten av Karlstad kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Företaget Meet a Group international AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som kundtjänstmedarbetare har de nu ett ledigt jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Bli en del av teamet hos Meet a Group international AB som kundtjänstmedarbetare genom att ansöka senast fredag den första november 2024.


Jobbannons

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.


För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Talar du flytande Svenska OCH Danska?

- Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal, där du kommer ta emot samtal både på Svenska & Danska, därav kravet att tala flytande Svenska OCH Danska.


Ditt nya jobb

Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest på kontor och på distans hemifrån i lugn miljö.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal från användare på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar. Din uppgift blir att hjälpa användarna med problem och frågor kring deras insulinpumpar, vilket kan inkludera felsökning, instruktioner för användning och allmän rådgivning som INTE kräver medicinska råd.

Utöver detta kommer kan det även förekomma att du tar emot administrativa samtal för 1177 Region Stockholm. Där vi hjälper inringade med kontaktuppgifter eller allmänna frågor och administrativa frågor eller riktlinjer.

I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt.

Hos oss kommer du att arbeta i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov. Vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan, inklusive helger, mellan kl. 07:00 och 22:00.

Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider, vilket innebär att du kan behöva vara tillgänglig för att ge teknisk support av insulinpumpar även under kvällar/nätter och tidiga morgnar.


Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga.

Vi ser fram emot att träffa dig som

  • Talar FLYTANDE Svenska och Danska
  • Tycker om att prata med människor och är lyhörd
  • Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service
  • Har goda kunskaper i svenska, bra om det finns viss typ av engelska kunskaper.
  • Har GOD datorvana
  • Kan arbeta både helger samt nätter
  • Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss

    Vi kontaktar sökanden löpande och kan komma att tillsätta tjänsterna omgående – vänta inte med din ansökan!

    OBS! Krav för denna tjänsten är att du talar både flytande Svenska OCH Danska.

    Vi kommer ej gå vidare med ansökningar där detta krav ej uppfylls.

    Anställningens omfattning

    Start : Efter överenskommelse

    Omfattning : Timanställning - Deltid/heltid med varierande arbetstider

    Lön : Efter överenskommelse


    Rekryteringsprocess

    Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget.

    Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. 

    Tjänsten tillsätts löpande.

    Om oss

    PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher.

    Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi  med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Fortum, operatören 3 och Allente.

    Om jobbet

    Antal tjänster1
    ArbetstidDeltid
    FöretagsnamnMeet a Group international AB
    LönFast månads- vecko- eller timlön
    OmfattningTills vidare
    Organisationsnummer5591911747
    Typ av anställningVanlig anställning
    YrkeKundtjänstmedarbetare
    YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

    Ansökan

    Meet a Group international AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Karlstad. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Meet a Group international AB skickar du in din ansökan senast 2024-11-01.

    Källa: Arbetsförmedlingen

    Till webb­ansökan »
    Relaterade jobb

    Jobba extra som kundtjänstmedarbetare kundsupport - kontor/distans

    Pec Sweden AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Karlstad.

    2024-10-16

    Mer info

    Jobba extra som kundtjänsmedarbetare på kontor och distans

    Pec Sweden AB söker tre personer till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Karlstad.

    2024-10-16

    Mer info

    MAX söker dig som vill jobba extra!

    Max Burgers AB söker två personer till tjänsten som restaurangbiträde i Karlstad.

    2024-09-16

    Mer info